Dollcini Visszatérési politika: 14 napon belül

A Dollcini-nél a vásárlói elégedettséget helyezzük előtérbe, és arra törekszünk, hogy a legjobb vásárlási élményt nyújtsuk Önnek. Megértjük, hogy néha előfordulhat, hogy egy vásárlás nem felel meg az Ön elvárásainak, ezért rugalmas visszaküldési politikát kínálunk. A termékeket a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti, így biztosítva, hogy nyugodtan vásárolhasson nálunk.

Hogyan küldhet vissza egy terméket
Egy termék visszaküldése egyszerű és egyszerű. A következőket kell tennie:

1. Kapcsolatfelvétel
Ha vissza szeretne küldeni egy terméket, kérjük, küldjön egy e-mailt ügyfélszolgálati csapatunknak a (info@dollcini.hu) címre. Adja meg a rendelés számát, a visszaküldeni kívánt terméket és a visszaküldés okát.

2. Készítse elő a visszaküldést
Miután a visszaküldési kérelmét jóváhagyták, csomagolja biztonságosan a terméket az eredeti csomagolásban. Győződjön meg róla, hogy a termékhez mellékelt összes címkét, tartozékot és dokumentációt is tartalmazza.

3. Visszaküldési cím
A terméket a következő címre küldheti vissza nekünk:
Dollcini Visszáruosztály
+36 30 110 6226
1089 Budapest,Golgota u.4, building 203, shop 2008
Magyarország

4. Postázza a visszaküldést
Küldje vissza a csomagot hozzánk nyomon követhető szállítási módszerrel. Javasoljuk, hogy a visszaküldés feldolgozásáig őrizze meg a szállítólevelet. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaküldés szállítási költségei a vásárlót terhelik, kivéve, ha a termék hibás vagy sérült.

Minőségi kérdések
Ha a termék minőségi problémával küzd vagy megsérült, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:

1.Fényképezze le a problémát
A termék átvételekor azonnal készítsen tiszta fényképeket, amelyeken jól látható a hiba vagy sérülés. Győződjön meg róla, hogy a fényképeken egyértelműen látható a probléma, hogy segítsen nekünk a visszaküldés hatékony feldolgozásában.

2.Küldjön nekünk e-mailt
Küldjön egy e-mailt ügyfélszolgálati csapatunknak a [info@dollcini.hu] címre a rendelésszámával, a probléma részletes leírásával és a hibás vagy sérült termékről készült fényképekkel. Csapatunk megvizsgálja az ügyét, és további utasításokat ad.

Visszatérítés és csere

Amint megkapjuk a visszaküldött terméket, csapatunk megvizsgálja, hogy megfelel-e a visszaküldési kritériumoknak. Ha a visszaküldés jóváhagyásra kerül, a következő lehetőségek közül választhat:

  • Visszatérítés: A visszatérítést az eredeti fizetési módra fogjuk feldolgozni. Kérjük, hagyjon néhány munkanapot, amíg a visszatérítés megjelenik a számláján.
  • Csere: Ha a cserét részesíti előnyben, további költség nélkül küldünk Önnek egy csereárut.

Feltételek és feltételek

  • A termékeket a kézhezvételtől számított 14 napon belül kell visszaküldeni.
  • A visszaküldött termékeknek eredeti állapotukban, használatlanul, minden címkével és csomagolással érintetlenül kell lenniük.
  • Az egyedi készítésű vagy személyre szabott termékek nem küldhetők vissza, kivéve, ha minőségi problémával küzdenek.
  • A visszaküldött termékek szállítási költségei a vásárlót terhelik, kivéve a minőségi problémás vagy sérült termékeket.

Kapcsolatfelvétel

Ha bármilyen kérdése van, vagy segítségre van szüksége a visszaküldéssel kapcsolatban, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálati csapatunkhoz. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk Önnek, és biztosítsuk, hogy vásárlási élménye a Dollcini-nél kivételes legyen.

Köszönjük, hogy a Dollcini választotta. Nagyra értékeljük az Ön üzletét, és örömmel várjuk, hogy újra kiszolgálhassuk Önt.