A szállítás problémája
Mivel a kiszállítás egy külső cég segítségével történik, előfordulhat, hogy az általunk küldött csomag nem érkezik meg a megbeszélt időpontban. Ebben az esetben nagyon könnyen meggyőződhet arról, hogy hol van a csomagja.
Futárszolgálattal történő kézbesítés
1. elküldjük a csomagszámot az Ön e-mail címére.
2. ha a csomag a futárszolgálat raktárában van, hívja fel őket, és kérje meg őket, hogy újra kézbesítsék a csomagot.
3. ha a futár elvesztette a csomagot, azonnal értesítsen minket, hogy új terméket küldhessünk Önnek, és ebben az esetben mi kezeljük a reklamációt.
4. a csomag átvétele után azonnal kérje vissza a csomagját. Ha sérülést vagy bármilyen eltérést talál a csomagon, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, küldjön egy képet a doboz oldaláról és a csomag teljes tartalmáról az alábbi e-mail címre:
info@Dollcini.com
Abban az esetben, ha a kézbesítő cég elveszíti a csomagot, vagy hiányosnak találja azt az interneten, és nem tudja, mit kell tennie, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a következő telefonszámon
+36 30 110 6226.
hétfőtől péntekig 09:30-tól 16:00 óráig vagyunk szolgálatban.